.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاسیس شرکت‌های دانش بنیان در دانشگاه‌های ارتش
معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: مجوز تاسیس شرکت‌های دانش بنیان در تمامی دانشگاه‌های هفتگانه ارتش داده شده است.

به گزارش شمال نیوز، امیر دریادار حبیب الله سیاری در بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های قرارگاه جهاد علمی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری مجوز تاسیس شرکت‌های دانش بنیان در مراکز علمی ارتش داده شد و امروز مانند دیگر مراکز دانشگاهی در حال تاسیس و شکل گیری شرکت‌های دانش بنیان در تمامی دانشگاه‌های هفتگانه ارتش هستیم

او افزود: دستاورد‌های اساتید و دانشجویان بر اساس محور‌های تعیین شده در زمینه ارتقای سطح علمی و پژوهشی در همان دانشگاه ارزیابی و طبق آن رتبه بندی انجام خواهد شد.

او افزود: در همه اقدامات پژوهشی و فعالیت‌ها در حوزه برق، مکانیک، فناوری و کار‌های پژوهشی نگاه دقیق و شناخت کافی از آینده وجود دارد و با ارتقای سطح علمی نسبت به تهدیدات متصور در آینده نیز طراحی‌های ارزشمندی انجام شده است

دستاورد‌های قرارگاه جهاد علمی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با همکاری دانشجویان دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و اساتید طی یک سال گذشته در محور‌های آموزشی و پژوهشی تهیه و امروز به نمایش گذاشته شده است.

سامانه جامع آموزشی دانشگاه هم در این نمایشگاه توسط اساتید طراحی و راه اندازی شده است که تمام فعالیت‌های دانشجویان در حوزه پژوهشی و مراکزتحقیقاتی نظیر مرکز تحقیقاتی سونار، گروه‌های پژوهشی شناور‌های هوشمند، رانش الکترونیکی، علوم جوی و اقیانوسی .. در بر می‌گیرد.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.